EMINEM AND KIM

 

مارشال مدرز تابحال هم به عنوان یک رپر و هم در زندگی شخصی اش مورد بررسی‌های زیادی قرار گرفته. او دو بار با «کیمبرلی آنه اسکات» کسی که در مدرسه با او آشنا شده بود ازدواج کرد. کیمبرلی در زمان نوجوانی به همراه خواهرش «داون» از خانه فرار کرد. آنها وقتی مارشال ۱۵ ساله بود به خانهٔ او و مادرش رفتند و آنجا ساکن شدند. کیم و مارشال رابطه پرفراز و نشیب خود را سال ۱۹۸۹ شروع کردند و چهاردهم ژوئن ۱۹۹۹با هم عروسی کردند. سال ۲۰۰۰ -اندکی بعد از این که کیم برای دومین بار برای رانندگی در حالت مستی دچار دردسر شده بود- تقاضای طلاق کردند . دو زوج در سال ۲۰۰۱ از هم جدا شدند ولی در ژانویه ۲۰۰۶ دوباره با هم ازدواج کردند. ازدواج دوم آنها در دسامبر همان سال پایان یافت و هر دو توافق کرند که حضانت تنها دخترشان، «هیلی جِید مدرز»(متولد ۲۵ دسامبر ۱۹۹۵) را مشترکاً بر عهده بگیرند. امینم در آهنگ‌های مختلف اشاره‌های بسیار زیادی به هیلی جید می‌کند. از جمله این آهنگ‌ها می‌توان به «۹۷ بانی اند کلاید»، «آهنگ هیلی»، «پدرم دیوونه شده»،«مرغ مقلد»، «وقتی رفتم»، «زیبا»، «هواپیما‌ها (قسمت ۲)»، «در میان سختی ها» و «هیچ وقت تموم نمیشی» اشاره کرد.

در اوایل سال ۲۰۱۰ مارشال مدرز به طور رسمی احتمال ازدواج دوباره با کیم را به شدت تکذیب کرد.

مارشال مدرز دو دختر دیگر را هم به فرزندخواندگی گرفت. اولی خواهرزادهٔ کیمبرلی که «الینا "لینی" مدرز» نام دارد. از او هم در آهنگ‌هایی از جمله «مرغ مقلد»، «هواپیما‌ها (قسمت ۲)» و «در میان سختی‌ها» نام برده می‌شود. دختر دیگر «ویتنی»، فرزند کیم از یک رابطه قدیمی است. اسم او در آهنگ‌های «دژ اوو» و «در میان سختی‌ها» برده می‌شود. مدرز همچنین قیم رسمی برادر ناتنی اش «ناتان» که از او در «کمدومو تمیز می‌کنم» و «مادر من» نام می‌برد نیز هست.


در سال ۱۹۹۱، دایی او، رونالد "رانی" نلسون، به وسیلهٔ شلیک گلوله شات گان خودکشی کرد. مارشال به او خیلی نزدیک بود و رانی بود که موسیقی رپ را در سن ۱۱ سالگی معرفی کرد. با مرگ او، مارشال زیر و رو شد. او در قسمت بالای بازوی چپش یک خالکوبی با کملات «رانی، در آرامش استراحت کن» حک کرده‌است. و در بعضی از آهنگهایش به وی اشاره کرده‌است. [۴۲]

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 3 تير 1391برچسب:, | 21:55 | نویسنده : aryan |
  • جوك و اس ام اس
  • چغلی